NATUURKLAS...GROETJES VAN DE JUF

Lieve kleuters uit de natuurklas

Ik wil jullie vele knuffels geven vanuit mijn huisje want ik mis jullie enorm : het dagelijkse spelen in de klas,jullie verhalen (met het babbelhandje), jullie knuffels, jullie kapoen-zijn, ....
Ook de visjes missen jullie, en Beertje zit daar samen met Winnie de Poeh, Leo en Aapie logeren nog steeds bij Summer, in de verjaardagskoffer.... Daar worden ze zeker wel goed verzorgd...
Jullie zijn vast gegroeid in de voorbije weken, misschien is er bij velen ook wel al een tandje uitgevallen,....misschien lukt het voor velen nu wel om te fietsen zonder zijwieltjes,...
Jammer dat je het niet kan vertellen in onze kring, met ons babbelhandje...
Je mag het aan de juf wel meedelen met een berichtje of mailtje hoor,... Ik vind het fijn als ik eens iets hoor van jullie....
Goed dat het al vaak mooi weer was, dan kon je lekker buiten spelen of wandelen of fietsen....
Jammer dat de natuurklas nog niet mag opengaan; we moeten nog wachten omdat de vieze corona-virus ons nog steeds kan ziek maken als we allemaal samen spelen in de klas of gewoon samen-zijn. 
Als ik naar de natuurklas kom, om de visjes eten te geven of om eens opvang te doen, dan draag ik ook een maskertje en handschoenen, zodat alles veilig blijft....om niet ziek te worden....
Dat is niet zo leuk, maar het moet nu zo.....
Ik hoop dat jullie al iets gevonden hebben om te versieren voor mama, want volgende zondag is het MOEDERDAG.... feestdag voor alle mama's
Er liggen op school nog bundeltjes klaar (in de refter) voor knutselen voor mama, of werkjes voor 2KK en 3KK, die kan je ook afhalen, als je de doorgemailde werkbundeltjes niet goed kan afdrukken of als je nog extra werkjes wil maken....In de loop van de week stuur ik dan (samen met Juf Rita) nieuwe bundeltjes door zodat je nog eens kan knutselen of een werkje maken (net zoals we dit deden in de klas).Je hoeft ze zeker niet allemaal te maken, er zijn ook hier altijd magjes.... en moetjes....het is om te oefenen en net zoals in de klas zorgt de juf ervoor dat je kan kiezen welke werkjes je eens kan proberen....
 Je mama of papa of grote zus of broer zal je zeker wat helpen daarbij....en als je het goed gedaan hebt, dan mag er zeker een zonnetje op getekend worden !! 👍
Je mag deze werkjes bijhouden (voor later)


Ook van Juf Mieke zal je , met de computerpost, wel eens leuke spelletjes doorgestuurd krijgen, om samen te bewegen.....alles in de mailbox....Kijk maar eens en ...lekker sporten

...
Volgende week neem ik dan, samen met Juf Anneken, nog eens een filmpje op vanuit de natuurklas en kan je zien wat we nog allemaal gaan doen....Veel groetjes aan jullie allemaal, lieve schatten !!!  XXXXX Juf Carine 


Reacties

Populaire posts van deze blog