GROETJES  VANUIT  DE  NATUURKLAS 

Morgen, op maandag 18 mei komen er meer kinderen op onze school, want de grote broers of zusjes van onze kleuters , uit het 1e of 2e of 6e leerjaar mogen eindelijk terug naar school.
Voor ons, kleuters, is het nog wachten tot de veiligheidsraad van ons land groen licht geeft voor een opstart van de klasgroepen....
Hopelijk zien we al onze kleuters nog wel eens terug in deze laatste 7 weken van dit schooljaar....Wie weet ? We zien wel....
Een lieve knuffel aan iedereen, het gemis is groot, maar ik denk elke dag aan jullie...

Ondertussen ook een lieve groet van Noah, mijn kleinzoontje, die nu thuis is, samen met mama & papa.... 
Ik hoop hem één van de komende vrije  dagen te kunnen bezoeken...
Hierbij al een fotootje van die lieve schat...ik ben een heel fiere oma nu...
En als je goed kijkt, dan zie je dat hij zijn kleine vingertje opsteekt...Flink hé...

Vandaag voor jullie, lieve natuurklassers, een leuk verhaaltje over een kleine rups die heel veel eet, om te kunnen groeien...

Voor onze oudste kleuters (3KK) ook nog een taalspelletje over de letter M
blijkbaar moeten jullie  voor de volgende filmpjes toestemming vragen. ( gewoon op de knop drukken zoals gevraagd ) Van zodra ik jullie email bij loom kan ingeven, kunnen jullie de filmpjes bekijken.

En als je graag eens luistert naar Pistache, onze Franse vriend, dan kan je kijken en luisteren naar volgend filmpje...

Geniet nog van deze mooie zonnige dagen....het lijkt alsof de zomer er al is...

💛💋 Juf Carine 



Reacties

Populaire posts van deze blog